Reklamace a vrácení zboží
Vyřešte svůj požadavek během pár minut zde:
Nevíte jak na to? Zde je postup

Vyberte ze seznamu:

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Dále pokračujte tlačítkem „Chci zboží reklamovat“
  3. Dále postupujte podle pokynů…
  4. Pokud je vada viditelná, přiložte fotografii, na které je vada zřetelně vidět.
  5. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku. Tímto je z Vaší strany vše vyřízeno.
  6. Nyní máme týden na zpracování požadavku. Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
  7. V emailu Vám oznámíme způsob řešení reklamace.

Na kategorii dentální hygieny se vztahují přísné hygienické předpisy a u ROZBALENÉHO zboží není možné garantovat hygienickou nezávadnost. Proto v případě vrácení použitých konkrétních dentálních produktů, bude z hygienických důvodů z původní hodnoty objednávky odečtena cena použitých součástek přístroje.

14 denní lhůta se počítá od datumu převzetí zásilky zákazníkem.

Přesto, že proces vrácení zboží je velice jednoduchý a intuitivní, přečtěte si prosím všechny body:

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Dále pokračujte tlačítkem „Chci zboží vrátit ve 14 denní lhůtě“
  3. Dále postupujte podle pokynů. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku včetně datumu. V tento moment je oznámení podáno a my víme, že k tomuto datu žádáte o odstoupení od kupní smlouvy.

    Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů.

  4. Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
    Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.

    Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.

Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost.

V dalších případech postupujte takto:

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Dále pokračujte tlačítkem „Zboží přišlo poškozené“
  3. Dále postupujte podle pokynů…
  4. Pokud je vada viditelná, přiložte fotografii, na které je vada zřetelně vidět.
  5. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku. Tímto jste nám oficiálně oznámili žádost o odstoupení od kupní smlouvy s datem odeslání této žádosti. V tomto momentě je z Vaši strany vše vyřízeno.
  6. Nyní máme týden na zpracování požadavku. Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
  7. V emailu Vám oznámíme další postup.

Pokud jste vytvořili objednávku, která ještě nebyla odeslána, můžete ji bezplatně stornovat.

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Pokud objednávka ještě nebyla vyřízena, objeví se možnost „Chci objednávku stornovat“
  3. Dále postupujte podle pokynů…
  4. Pokud jste zboží objednávali na dobírku, nebo jste zvolili způsob platby bankovním převodem, ale neodeslali jste platbu, klikněte pouze na „Zrušit objednávku“. Tímto je objednávka stornována a pro Vás veškerá práce končí.

    Pokud jste zboží platili kartou, nebo bankovním převodem a již jste odeslali platbu, klikněte na tlačítko „Vrátit peníze“ a vyberte způsob, kterým jste objednávku uhradili.
  5. Na vrácení platby máme ze zákona 14 dnů. Obyčejně však proces trvá pár dní a o jeho vyřízení Vás budeme informovat emailem s přiloženým dobropisem.
Průběh reklamace

Odeslání reklamovaného zboží na sklad

Kontrola technikem, oprava nebo výměna zboží

V průběhu reklamace jste o všem informováni

Odeslání reklamovaného zboží zpět Vám do 30 dnů

Jsme tu pro vás

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat ZDE.