Reklamace a vrácení zboží
Vyřešte svůj požadavek během pár minut zde:
Nevíte jak na to? Zde je postup

Vyberte ze seznamu:

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Dále pokračujte tlačítkem “Chci zboží reklamovat”
  3. Dále postupujte podle pokynů…
  4. Pokud je vada viditelná, přiložte fotografii, na které je vada zřetelně vidět.
  5. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku. Tímto je z Vaší strany vše vyřízeno.
  6. Nyní máme týden na zpracování požadavku. Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
  7. V emailu Vám oznámíme způsob řešení reklamace.

Na kategorii dentální hygiena se vztahují přísné hygienické předpisy. Pokud jste tedy výrobek vyjmuli z uzavřeného obalu, z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

14 denní lhůta se počítá od datumu převzetí zásilky Vámi.

Přesto, že proces vrácení Zboží je velice jednoduchý a intuitivní, přečtěte si prosím všechny body:

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Dále pokračujte tlačítkem “Chci zboží vrátit ve 14 denní lhůtě”
  3. Dále postupujte podle pokynů. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku včetně datumu. V tento moment je oznámení podáno a my víme, že k tomuto datu žádáte o odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Dále budete vyzvání k odeslání zboží na naši adresu:

    Pistacioo s.r.o.
    Nádražní 654/9, Horka-Domky, 674 01 Třebíč

    Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů.

  5. Od přijetí zboží máme 14 dní na vrácení peněz. Zpravidla však platbu vracíme během pár dní od přijetí zásilky.

    Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.

Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost.

V dalších případech postupujte takto:

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Dále pokračujte tlačítkem “Zboží přišlo poškozené”
  3. Dále postupujte podle pokynů…
  4. Pokud je vada viditelná, přiložte fotografii, na které je vada zřetelně vidět.
  5. Na konci formuláře uvidíte oznámení o přijetí požadavku. Tímto jste nám oficiálně oznámili žádost o odstoupení od kupní smlouvy s datem odeslání této žádosti. V tomto momentě je z Vaši strany vše vyřízeno.
  6. Nyní máme týden na zpracování požadavku. Prosím nekontaktujte nás znovu pro urychlení a pouze vyčkejte na emailovou odpověď.
  7. V emailu Vám oznámíme další postup.

Pokud jste vytvořili objednávku, která ještě nebyla odeslána, můžete ji bezplatně stornovat.

  1. Zadejte číslo své objednávky.
  2. Pokud objednávka ještě nebyla vyřízena, objeví se možnost “Chci objednávku stornovat”
  3. Dále postupujte podle pokynů…
  4. Pokud jste zboží objednávali na dobírku, nebo jste zvolili způsob platby bankovním převodem, ale neodeslali jste platbu, klikněte pouze na “Zrušit objednávku”. Tímto je objednávka stornována a pro Vás veškerá práce končí.

    Pokud jste zboží platili kartou, nebo bankovním převodem a již jste odeslali platbu, klikněte na tlačítko “Vrátit peníze” a vyberte způsob, kterým jste objednávku uhradili.
  5. Na vrácení platby máme ze zákona 14 dnů. Obyčejně však proces trvá pár dní a o jeho vyřízení Vás budeme informovat emailem s přiloženým dobropisem.
Průběh reklamace

Odeslání reklamovaného zboží na sklad

kontrola technikem, oprava nebo výměna zboží

V průběhu reklamace jste o všem informováni

Odeslání reklamovaného zboží zpět Vám

Jsme tu pro vás

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat ZDE.